ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ. Ενθουσιαζόμαστε με τα primers. Αλλά ως επί το πλείστον, μας αρέσει να μοιραζόμαστε μαζί σας όλα τα μυστικά του μακιγιάζ μας. Γιατί; Επειδή είμαστε ένα brand που έχει γεννηθεί κυριολεκτικά μέσα στα στούντιο φωτογράφησης – τα θρυλικά Smashbox Studios στο L.A. - εκεί όπου μεγάλοι φωτογράφοι, προσωπικότητες, καλλιτέχνες και makeup artists συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μοναδικές εικόνες καθημερινά. Γιατί στόχος μας είναι να αναδεικνύετε τον εαυτό σας στην καλύτερή του εκδοχή!

Smashbox

ουσιαστικό /smaSH-bäks/

1: αργκό για μια φωτογραφική μηχανή σε σχήμα κουτιού που παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1900 ως ένας προσιτός τρόπος για να συλλάβει κανείς σε στιγμιότυπα την καθημερινή ζωή - αυτή η μηχανή παραμένει μία από τις πιο εικονικές κάμερες που φτιάχτηκαν ποτέ

2: συμβολικό φωτογραφικό στούντιο και μάρκα καλλυντικών γνωστή για την ενδυνάμωση των γυναικών παντού και αρχή της να βοηθάει τις γυναίκες να αναδεικνύουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους

O DAVIS FACTOR ΣΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΙΔΡΥΤΗΣ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ

  1. ΠΡΩΤΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ:

    "Όταν ήμουν 6 ετών, πήρα τη φωτογραφική μηχανή του μπαμπά μου και τον έβαλα να ποζάρει μαζί με τη μαμά μου μπροστά στη γέφυρα Golden Gate. Αυτή ήταν η στιγμή που ήξερα ότι ήθελα να είμαι φωτογράφος."

  2. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ:

    "Αν δεν τραβούσα φωτογραφίες από διάσημους σταρ, θα ήθελα να γίνω ένας."

  3. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΚΟ;:

    "Το να βλέπω το όραμά μου να ζωντανεύει μπροστά μου, είτε πρόκειται για μια καμπάνια Smashbox είτε για μια ταινία μικρού μήκους."

  4. ΤΙ ΑΓΑΠΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ SMASHBOX;:

    "Το πνεύμα του στούντιο - την δημιουργικότητα, την κοινότητα και την συνεργασία -που υπάρχουν σε ό, τι κάνουμε ως μάρκα."

  5. ΟΛΑ ΚΟΚΚΙΝΟ:

    “There’s something about the perfect red lipstick. It’s classic. It’s sexy. I love our Legendary red because it really pops in a picture.”

 

Η LORI TAYLOR-DAVIS ΣΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

global pro lead artist

  1. Ασχολήθηκε με την ομορφιά λόγω της γιαγιάς της: «Τα είχε όλα - περούκες, βλεφαρίδες, τα πάντα. Παίζαμε με την ματαιοδοξία της αντί να παίζουμε με κούκλες ".

  2. Συμμετέχοντας σε fashion shows από το Los Angeles μέχρι την Ευρώπη οδήγησε σε κάποιες άγριες περιπέτειες: «Μια φορά μου ζήτησαν να βάλω κραγιόν σε ένα λάμα. Ένα ζωντανό λάμα! Τους ρώτησα: "Είστε σοβαροί;!" "

  3. Στην πραγματικότητα δεν θα είχε θέμα να είναι σερβιτόρα. Το ποτό της επιλογής; Ένα βρώμικο μαρτίνι με 3 γεμιστές ελιές.

  4. Το αγαπημένο μέρος της στο Los Angeles είναι το κέντρο της πόλης: "Είναι σχεδόν ένας κρυμμένος θησαυρός, σούπερ κομψό, πολύ αστικό και έξυπνο".

  5. Δεν μπορεί να αντέχει όταν λένε πως η ομορφιά είναι επιφανειακή: "Το μακιγιάζ έχει ένα θεραπευτικό χαρακτήρα. Υπάρχει κάτι στο να κάνεις τους ανθρώπους να αισθάνονται υπέροχοι αυτό είναι μία συναισθηματική εμπειρία και όχι απλώς ένα υλικό αγαθό."

1990

Οι Dean και Davis Factor, δισέγγονοι του χολιγουντιανού θρύλου του μακιγιάζ, Max Factor, ιδρύουν τα Smashbox Studios. Από την πρώτη κιόλας μέρα οραματιστές φωτογράφοι τραβούν εμβληματικές φωτογραφίες για μεγάλα περιοδικά, καμπάνιες μόδας και θρυλικές μάρκες.

1995

Οι Dean και Davis Factor, δισέγγονοι του χολιγουντιανού θρύλου του μακιγιάζ, Max Factor, ιδρύουν τα Smashbox Studios. Από την πρώτη κιόλας μέρα οραματιστές φωτογράφοι τραβούν εμβληματικές φωτογραφίες για μεγάλα περιοδικά, καμπάνιες μόδας και θρυλικές μάρκες.

1996

Κυκλοφορούν για πρώτη φορά τα καλλυντικά Smashbox. «Όλα τα προϊόντα μας έρχονται από το studio στην πραγματικότητα», λέει ο Davis. «Γιατί γνωρίζουμε ότι εάν κάτι λειτουργεί σωστά στο δύσκολο περιβάλλον του studio, θα λειτουργήσει σωστά και στον πραγματικό κόσμο.»

2000

Κυκλοφορεί το προϊόν που αποτέλεσε στην πορεία σήμα κατατεθέν, το Photo Finish Foundation Primer. Η θρυλική πλέον σύνθεσή του δημιουργήθηκε για να ελαχιστοποιήσει την ανάγκη ανανέωσης του μακιγιάζ κατά τη διάρκεια των φωτογραφήσεων, να χαρίζει μεγαλύτερη διάρκεια στο μακιγιάζ και να εξασφαλίζει καλύτερο αποτέλεσμα. Το προϊόν αυτό εξακολουθεί να είναι το bestseller μας!

2003

Λος Άντζελες Η Εβδομάδα Μόδας ξεκινά στα Στούντιο της Smashbox και, με το πέρασμα των χρόνων, αναδεικνύει σχεδιαστές όπως η Jenni Kayne και ο Jeremy Scott. Η Anna Wintour, η Cameron Diaz και άλλοι σταρ γεμίζουν τις πρώτες σειρές.

2007

Κυκλοφορεί το πρώτο προϊόν μας που μεταμορφώνεται ανάλογα με τον τόνο της επιδερμίδας, το O-Glow Intuitive Cheek Color και αποσπά βραβεία καινοτομίας από τη Sephora και την Allure.

2011

Διακρίνουμε την τάση της BB Cream στον χώρο των φωτογραφήσεων και δρούμε άμεσα. Τα πολλαπλά οφέλη της γίνονται η εμμονή του κάθε επαγγελματία, κι έτσι λανσάρουμε τη δική μας εκδοχή -Smashbox Camera Ready BB Cream- την πρώτη BB που διατίθεται σε μια ποικιλία αποχρώσεων.

2013

Ξεκινά μια φιλόδοξη επέκταση στο εξωτερικό σε αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ρωσία, η Βραζιλία και η Μέση Ανατολή.

2014

Κερδίζουμε το πρώτο βραβείο Clio Award με έναν ψηφιακό διαφημιστικό πίνακα για τη συλλογή «Love Me» που δεσπόζει στη λεωφόρο του Χόλιγουντ. Ο πίνακας συγκέντρωνε όλα τα βλέμματα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των Όσκαρ. Οι φαν έφτιαξαν τις δικές τους αφίσες στο Facebook, οι οποίες προβλήθηκαν στον τεράστιο ψηφιακό πίνακα της Smashbox.

2015

Στα 25α γενέθλιά τους, τα Στούντιο της Smashbox ανοίγουν ξανά μετά από μια μεγάλη ανακαίνιση, και διάσημοι, καλλιτέχνες και θρυλικοί φωτογράφοι επιστρέφουν σε αυτόν τον απίθανο, δημιουργικό χώρο για να τραβήξουν τις εμβληματικές φωτογραφίες τους.

2016

Εσείς αποτελέσατε την έμπνευση για μεγαλύτερα σχέδια. Εξελίξαμε τη συλλογή Be Legendary Lipstick Collection σε 120 εμβληματικές αποχρώσεις με λαμπερό χρώμα. Καθεμία από αυτές δημιουργήθηκε και δοκιμάστηκε στα στούντιο του Λος Άντζελες για να παραμένει σταθερή στις φωτογραφίες και να διαρκεί για μια φωτογράφηση που κρατά μια ολόκληρη ημέρα.