ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

1. Καλέστε Μας (+30) 2106595750
Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών θα καταγράψει το λόγο της επιστροφής και τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν.
2. Συμπληρώστε το Έντυπο Επιστροφής
Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στην παραγγελία σας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Αν δεν λάβατε αυτό το έγγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 2106595750 (Δευτέρα - Παρασκευή 9:00 - 17:30) ή στείλτε μας email στο CustomerService@gr.smashbox.com
3. Συσκευάστε τα προϊόντα
4. Αποστείλτε τα
Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα μεριμνήσει ώστε να παραλάβει το courier το δέμα και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. Στο σημείο αυτό δε θα σας ζητηθεί να πληρώσετε για τα έξοδα επιστροφής.

Η μεταφορά και οι χρεώσεις για προϊόντα που δεν αποστέλλονται μέσω των συνεργαζόμενων courier μας αποτελούν ευθύνη του πελάτη.
Ωστόσο, με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.
Οι πελάτες που επιθυμούν να επιστρέψουν αρώματα, θα πρέπει να λάβουν υπόψη τυχόν μέτρα σήμανσης και συσκευασίας που θα υποδειχθούν από το courier που θα χρησιμοποιηθεί.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΦΘΟΡΕΣ

Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 2106595750.