Smashclub

TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΗΣ SMASHBOX ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΔΩΡΑ!

ΚΕΡΔΙΣΕ 1 ΠΟΝΤΟ ΜΕ ΚΑΘΕ 1€ ΑΓΟΡΩΝ

FAB!

100 ΠΟΝΤΟΙ

FIERCE!

200 ΠΟΝΤΟΙ

FEARLESS!

350 ΠΟΝΤΟΙ

VIP!

500 ΠΟΝΤΟΙ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η SMASHBOX ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΖΩΑ;

 

Ζούμε για τα κραγιόν και παίρνουμε τα primer στα σοβαρά—αλλά νοιαζόμαστε ειλικρινά και για τα ζώα. Για αυτόν τον λόγο, είμαστε cruelty-free, που σημαίνει ότι δεν πραγματοποιούμε δοκιμές σε ζώα. Δοκιμάζουμε τα προϊόντα μας σε εθελοντές ανθρώπους, όχι σε ζώα.

ΠΩΣ ΕΛΕΓΧΩ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟ Smashbox.gr;

 

Ο καλύτερος τρόπος να ελέγχετε την εξέλιξη των παραγγελιών σας είναι να εγγραφείτε στο Smashbox.gr πριν πραγματοποιήσετε αγορές. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να παρακολουθείτε τις αγορές σας. Η διαχείριση των περισσότερων παραγγελιών και η παράδοσή τους στο κούριερ γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Παραγγελίες με προορισμό την Αττική παραδίδονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία αποστολής τους.

Παραγγελίες με προορισμό λοιπούς Χερσαίους προορισμούς παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.

Παραγγελίες με προορισμό τα Νησιά παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.

Παραγγελίες με προορισμό Απομακρυσμένες Περιοχές παραδίδονται σε 1-5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.

Να θυμάστε: οι παραγγελίες αποστέλλονται και παραδίδονται σε εργάσιμες ημέρες μόνο (Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός από επίσημες αργίες).

 

ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝ;

 

Οι αποφάσεις για την κατάργηση ή την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος γίνονται πάντα σε συσχετισμό με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε όλη τη χώρα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservice@gr.Smashbox.gr και μία Σύμβουλος Ομορφιάς της Smashbox θα χαρεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα νέο αγαπημένο προϊόν.

Η SMASHBOX ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ;

 

Η smashbox.gr δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός Ελλάδος. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.

ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΩ ΣΤΗ SMASHBOX;

 

Στο Smashbox.gr, κατανοούμε πόσο σημαντική είναι για εσάς η ασφάλεια. Γι’ αυτό και πάντοτε φροντίζουμε να σας προστατεύουμε! Όταν πραγματοποιείτε μια διαδικτυακή παραγγελία, κωδικοποιούμε τις πληροφορίες σας χρησιμοποιώντας τεχνολογία κρυπτογράφησης Secure Sockets Layer (SSL). Πρόκειται για την πλέον προηγμένη τεχνική για τη διαδικτυακή ασφάλεια των καταναλωτών που έχει κυκλοφορήσει έως σήμερα. (Ναι. Μας αρέσει.) Επίσης, χρησιμοποιούμε ένα κρατικά πιστοποιημένο λογισμικό κρυπτογράφησης για να διασφαλίσουμε ότι η παραγγελία σας πραγματοποιείται με ασφάλεια.

ΔΙΝΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ;

 

Φυσικά! Επισκεφτείτε ένα κατάστημα Smashbox, για να συζητήσετε με έναν από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες μας. Κάντε κλικ ΕΔΩ για να βρείτε ένα κατάστημα κοντά σας.

ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ;

 

Φυσικά! Τo SMASHCLUB είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που σας ανταμοίβει για την αγορά καλλυντικών Smashbox. Όσο περισσότερο ψωνίζετε, τόσο περισσότερους πόντους και οφέλη κερδίζετε! Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ, ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ Ή ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

 

Είναι εύκολο. Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του λογαριασμού σας και να ενημερώσετε τις πληροφορίες σας, εάν επισκεφτείτε το ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σας.

 

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΜΟΥ;

 

Προφανώς, δεν θα σας αφήσουμε αβοήθητουςς. ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ και κάντε κλικ στο «Ξέχασα τον Κωδικό Πρόσβασης» για να τον ανακτήσετε.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΥ;

 

Μπορείτε να διαχειριστείτε τις προτιμήσεις αποστολής email στην ενότητα Ο Λογαριασμός μου ή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο απεγγραφή στο κάτω μέρος των email που λαμβάνετε από εμάς.

 

ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ.

 

Λυπούμαστε γι’ αυτό! Καλέστε μας στο 2106595750 ή στείλτε μας email customerservice@gr.Smashbox.gr.

 

SMASHCLUB

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SΜASHCLUB;

 

Το SmashClub είναι ένα Πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών πελατών της Smashbox. Όσο περισσότερο ψωνίζεις, τόσους περισσότερους πόντους κερδίζεις!

ΠΩΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ SΜASHCLUB;

 

Μπορείς να γίνεις μέλος σε οποιοδήποτε κατάστημα πώλησης προϊόντων Smashbox που συμμετέχει στο Πρόγραμμα είτε μέσα από τη σελίδα www.smashbox.gr. Αν αποφασίσεις να γίνεις μέλος μέσω του site θα πρέπει να δημιουργήσεις αρχικά ένα λογαριασμό στο site και στην συνέχεια θα οδηγηθείς στην σελίδα για να γίνεις και μέλος του smashclub!

ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

 

Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα επιτρέπεται σε φυσικά πρόσωπα, που είναι νόμιμοι κάτοικοι Ελλάδος και τουλάχιστον 18 ετών, μόνο για προσωπική χρήση, που έχουν δώσει μία έγκυρη διεύθυνση email και κινητό τηλέφωνο. Σε περίπτωση ανηλίκου συναινεί ο ασκών την γονική μέριμνα. Εταιρείες, ενώσεις ή άλλες ομάδες δεν θα μπορούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα. Δεν απαιτείται αγορά προϊόντος για να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα. Το Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί για επιχειρηματικούς ή εμπορικούς σκοπούς. Οι εργαζόμενοι και τα άτομα που απασχολούνται από τους επιχειρηματικούς εταίρους της Εταιρείας μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Πρόγραμμα αλλά μόνο για προσωπική χρήση. Η Εταιρεία μπορεί να μην επιτρέψει τη δημιουργία λογαριασμού, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή της αυτή.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ SMASHCLUB;

Είναι πανεύκολο! Κερδίζεις 1 πόντο με κάθε 1€ αγορών από καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Smashbox που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ή από το www.smashbox.gr.
Το SmashClub έχει 4 επίπεδα επιβράβευσης:

  • Το Fab (στους 150 πόντους),
  • το Fierce( στους 300 πόντους) και
  • το Fearless(στους 450 πόντους)και
  • το VIP (στους 500 πόντους)και
Το επίπεδο που θα φτάσεις εξαρτάται από τις αγορές μέσα στην περίοδο ενός κύκλου του προγράμματος. Οι πόντοι για τον συγκεκριμένο κύκλο προνομίων ισχύουν από 01/10/2019 έως 30/09/2020. Μόλις μαζέψεις αρκετούς πόντους θα μπορείς να προβείς σε εξαργύρωση τους και να αποκτήσεις μοναδικά δώρα!.
Μη ξεχνάς ότι όσο περισσότερο ψωνίζεις, τόσους περισσότερους πόντους κερδίζεις!
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ;

 

Μπορείς να δεις τους Ορους και τις Προϋποθέσεις του Προγράμματος Smashclub εδώ.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΟΥ;

 

Μόλις μαζέψεις αρκετούς πόντους θα μπορείς να προβείς σε εξαργύρωση τους και να αποκτήσεις μοναδικά δώρα.
Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει είτε σε ένα καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Smashbox που συμμετέχει στο πρόγραμμα (χωρίς απαραίτητα να πρέπει να γίνει και κάποια αγορά) είτε από το www.smashbox.gr (μαζί με κάποια αγορά).

ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

 

Η απόδοση των πόντων από online αγορές γίνονται μετά την τιμολόγηση, πληρωμή και επιβεβαίωση από το συνεργαζόμενο courier της πληρωμής (για παραγγελίες με αντικαταβολή). Για τις αγορές σε καταστήματα η απόδοση των πόντων από αγορές γίνεται άμεσα.

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΟΥ;

 

Στην περίπτωση επιστροφής οι πόντοι θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμό σου.

ΠΟΤΕ ΛΗΓΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ;

 

Οι πόντοι κάθε λογαριασμού λήγουν στο τέλος κάθε κύκλου αν δεν έχουν εξαργυρωθεί.Οι πόντοι για τον 2ο κύκλο προνομίων ισχύουν από 01/10/2019 έως 30/09/2020.

ΜΠΟΡΕΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΛΗΞΕΙ;

 

Οι πόντοι κάθε λογαριασμού λήγουν στο τέλος κάθε κύκλου αν δεν έχουν εξαργυρωθεί. H Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μονομερώς να αναστείλει ή και να διακόψει οποτεδήποτε το Πρόγραμμα, για όσο διάστημα κρίνει αναγκαίο, και οι συμμετέχοντες δεν διατηρούν καμία αξίωση εναντίον της σε μια τέτοια περίπτωση.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ή Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ;

 

H Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μονομερώς να αναστείλει ή και να διακόψει οποτεδήποτε το Πρόγραμμα, για όσο διάστημα κρίνει αναγκαίο, και οι συμμετέχοντες δεν διατηρούν καμία αξίωση εναντίον της σε μια τέτοια περίπτωση.

ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΜΕΛΟΣ ΠΩΣ ΑΚΥΡΩΝΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ;

 

Οι συμμετέχοντες θα έχουν δικαίωμα να προβούν οποτεδήποτε και χωρίς επιβάρυνση στην επιβεβαίωση, τροποποίηση ή διαγραφή των στοιχείων τους, τα οποία τηρούνται σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210 6595750.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΩ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

 

Μπορείς να ανανεώσεις τις προσωπικές σου πληροφορίες σε ένα καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Smashbox που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είτε στέλνοντας email στο customerservice@gr.smashbox.com.

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕAΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑ Ή ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

 

Εάν έχεις απορίες για το εάν μια αγορά ή άλλη δραστηριότητα εφαρμόστηκε σωστά στο λογαριασμό σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Smashbox Online στο 210 6595750 ή μέσω email στο customerservice@gr.smashbox.com . Στο email πρέπει να διευκρινίσεις το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με το λογαριασμό σου στο πρόγραμμα, την ημερομηνία της αγοράς και το ζήτημα που αντιμετωπίζεις. Η επικοινωνία πρέπει να αποσταλεί εντός (30) ημερών από την ημερομηνία πραγματοποίησης της σχετικής αγοράς ή δραστηριότητας του προγράμματος.

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ;

 

Μπορείς να αλλάξεις τον κωδικό εισόδου στο λογαριασμό σου, ακολουθώντας την επιλογή "ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ" που θα βρεις στη σελίδα εισόδου.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ SMASHCLUB ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ;

 

Τα προϊόντα που διατίθενται μέσω του Προγράμματος είναι αποκλειστικά για προσωπική χρήση. Δεν μπορείτε να πουλάτε ή να μεταπωλείτε κανένα από τα προϊόντα, που λαμβάνετε από την Εταιρεία.

ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ SMASHCLUB ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ;

 

Τα προϊόντα που διατίθενται ως δώρα κατά τη διάρκεια του κύκλου, ενδέχεται να αλλάζουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ EMAIL;

 

Μπορείς να αλλάξεις τις επιλογές σου σχετικά με την επικοινωνία που δέχεσαι μέσω email, από τη σελίδα του λογαριασμού σου στο www.smashbox.gr, και από το σχετικό σύνδεσμο στο κάτω μέρος κάθε επικοινωνίας email που λαμβάνεις.

 

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 210 6595750 ή με email στο customerservice@gr.smashbox.com