Double points, Double fun!

διπλασιαζουμε τους ποντουσ σου με κaθε αγορα! Η προσφορα ισχυει για παραγγελιες
που θα πραγματοποιηθουν μεχρι τις 22/8/2021.

ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΗΣ SMASHBOX!

Γίνε μέλος του προγράμματος πιστότητας Smashclub,
μάζεψε πόντους και εξαργύρωσε μοναδικά δώρα!

ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΛΟΣ

Δημιούργησε ή συνδέσου στον λογαριασμό σου στο site.
Επίλεξε το κουμπί ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΩΡΑ από την σελίδα του λογαριασμού σου.
Διάλεξε είτε να ενώσεις την υπάρχουσα κάρτα σου είτε αν δεν έχεις να δημιουργήσεις καινούρια.
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και καλωσήρθες στο κόσμο του Smashclub!

ΠΩΣ ΣΥΛΛΕΓΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ

Κέρδισε 1 πόντο με κάθε 1€ αγορών
Δώρο 30 πόντοι με την 1η αγορά σου μέσα στον κύκλο προνομίων
Δώρο 20 πόντοι στα γενέθλια σου

ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΔΩΡΑ ΠΡΟΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ

FAB!

100 ΠΟΝΤΟΙ

FIERCE!

200 ΠΟΝΤΟΙ

FEARLESS!

350 ΠΟΝΤΟΙ

VIP!

500 ΠΟΝΤΟΙ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η SMASHBOX ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΖΩΑ;

 

Ζούμε για τα κραγιόν και παίρνουμε τα primer στα σοβαρά—αλλά νοιαζόμαστε ειλικρινά και για τα ζώα. Για αυτόν τον λόγο, είμαστε cruelty-free, που σημαίνει ότι δεν πραγματοποιούμε δοκιμές σε ζώα. Δοκιμάζουμε τα προϊόντα μας σε εθελοντές ανθρώπους, όχι σε ζώα.

ΠΩΣ ΕΛΕΓΧΩ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟ Smashbox.gr;

 

Ο καλύτερος τρόπος να ελέγχετε την εξέλιξη των παραγγελιών σας είναι να εγγραφείτε στο Smashbox.gr πριν πραγματοποιήσετε αγορές. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να παρακολουθείτε τις αγορές σας. Η διαχείριση των περισσότερων παραγγελιών και η παράδοσή τους στο κούριερ γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Παραγγελίες με προορισμό την Αττική παραδίδονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία αποστολής τους.

Παραγγελίες με προορισμό λοιπούς Χερσαίους προορισμούς παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.

Παραγγελίες με προορισμό τα Νησιά παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.

Παραγγελίες με προορισμό Απομακρυσμένες Περιοχές παραδίδονται σε 1-5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.

Να θυμάστε: οι παραγγελίες αποστέλλονται και παραδίδονται σε εργάσιμες ημέρες μόνο (Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός από επίσημες αργίες).

 

ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝ;

 

Οι αποφάσεις για την κατάργηση ή την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος γίνονται πάντα σε συσχετισμό με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε όλη τη χώρα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservice@gr.Smashbox.gr και μία Σύμβουλος Ομορφιάς της Smashbox θα χαρεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα νέο αγαπημένο προϊόν.

Η SMASHBOX ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ;

 

Η smashbox.gr δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός Ελλάδος. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.

ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΩ ΣΤΗ SMASHBOX;

 

Στο Smashbox.gr, κατανοούμε πόσο σημαντική είναι για εσάς η ασφάλεια. Γι’ αυτό και πάντοτε φροντίζουμε να σας προστατεύουμε! Όταν πραγματοποιείτε μια διαδικτυακή παραγγελία, κωδικοποιούμε τις πληροφορίες σας χρησιμοποιώντας τεχνολογία κρυπτογράφησης Secure Sockets Layer (SSL). Πρόκειται για την πλέον προηγμένη τεχνική για τη διαδικτυακή ασφάλεια των καταναλωτών που έχει κυκλοφορήσει έως σήμερα. (Ναι. Μας αρέσει.) Επίσης, χρησιμοποιούμε ένα κρατικά πιστοποιημένο λογισμικό κρυπτογράφησης για να διασφαλίσουμε ότι η παραγγελία σας πραγματοποιείται με ασφάλεια.

ΔΙΝΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ;

 

Φυσικά! Επισκεφτείτε ένα κατάστημα Smashbox, για να συζητήσετε με έναν από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες μας. Κάντε κλικ ΕΔΩ για να βρείτε ένα κατάστημα κοντά σας.

ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ;

 

Φυσικά! Τo SMASHCLUB είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που σας ανταμοίβει για την αγορά καλλυντικών Smashbox. Όσο περισσότερο ψωνίζετε, τόσο περισσότερους πόντους και οφέλη κερδίζετε! Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ, ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ Ή ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

 

Είναι εύκολο. Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του λογαριασμού σας και να ενημερώσετε τις πληροφορίες σας, εάν επισκεφτείτε το ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σας.

 

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΜΟΥ;

 

Προφανώς, δεν θα σας αφήσουμε αβοήθητουςς. ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ και κάντε κλικ στο «Ξέχασα τον Κωδικό Πρόσβασης» για να τον ανακτήσετε.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΥ;

 

Μπορείτε να διαχειριστείτε τις προτιμήσεις αποστολής email στην ενότητα Ο Λογαριασμός μου ή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο απεγγραφή στο κάτω μέρος των email που λαμβάνετε από εμάς.

 

ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ.

 

Λυπούμαστε γι’ αυτό! Καλέστε μας στο 2106595750 ή στείλτε μας email customerservice@gr.Smashbox.gr.

 

SMASHCLUB

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SΜASHCLUB;

 

Το Smashclub είναι το πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευση των πελατών της Smashbox. Κέρδισε πόντους με τις αγορές σου και εξαργύρωσε τους σε μοναδικά δώρα! Όσο περισσότερο ψωνίζεις, τόσους περισσότερους πόντους κερδίζεις!

ΠΩΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ SΜASHCLUB;

 

Μπορείς να γίνεις μέλος σε οποιοδήποτε κατάστημα πώλησης προϊόντων Smashbox που συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης είτε μέσα από τo μέσα από το site www.smashbox.gr .
Αν αποφασίσεις να γίνεις μέλος μέσω του site θα πρέπει να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:
1. Δημιούργησε ή συνδέσου στον λογαριασμό σου στο site.
2. Επίλεξε το κουμπί ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΩΡΑ από την σελίδα του λογαριασμού σου.
3. Διάλεξε είτε να ενώσεις την υπάρχουσα κάρτα σου είτε αν δεν έχεις να δημιουργήσεις καινούρια.
4. Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και καλωσήρθες στο κόσμο του Smashclub!

ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

 

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης Smashclub επιτρέπεται σε φυσικά πρόσωπα, που είναι νόμιμοι κάτοικοι Ελλάδος και τουλάχιστον 18 ετών, μόνο για προσωπική χρήση, που έχουν δώσει μία έγκυρη διεύθυνση email και κινητό τηλέφωνο. Εταιρείες, ενώσεις ή άλλες ομάδες δεν θα μπορούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα. Δεν απαιτείται αγορά προϊόντος για να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα. Το Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί για επιχειρηματικούς ή εμπορικούς σκοπούς. Οι εργαζόμενοι και τα άτομα που απασχολούνται από τους επιχειρηματικούς εταίρους της Εταιρείας μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Πρόγραμμα αλλά μόνο για προσωπική χρήση. Η Εταιρεία μπορεί να μην επιτρέψει τη δημιουργία λογαριασμού, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή της αυτή.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ SMASHCLUB;

Είναι πανεύκολο! Συλλέγεις πόντους και τους εξαργυρώνεις σε μοναδικά δώρα!
Μπορείς να κερδίσεις πόντους με τους εξής τρόπους:
• Κερδίζεις 1 πόντο με κάθε 1€ αγορών από καταστήματα πώλησης καλλυντικών προϊόντων Smashbox που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης ή/ και από το www.smashbox.gr.
• Με την πρώτη αγορά σου μέσα στον κύκλο προνομίων κερδίσεις 30 πόντους δώρο.
• Συμπληρώνοντας τα γενέθλια σου στο προφίλ του λογαριασμού σου κερδίζεις 20 πόντους δώρο την ημέρα των γενεθλίων σου.

Το Smashclub έχει 4 επίπεδα στα οποία μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σου:

Fab : στους 150 πόντους
Fierce : στους 300 πόντους
Fearless : στους 450 πόντους
VIP : στους 500 πόντους

Οι πόντοι για τον συγκεκριμένο κύκλο προνομίων ισχύουν από 01/11/2020 έως 31/10/2021. Μόλις μαζέψεις αρκετούς πόντους μπορείς να εξαργυρώσεις μοναδικά δώρα!

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ;

 

Διάβασε τους Ορούς και τις Προϋποθέσεις του Προγράμματος Πιστότητας Smashclub από την Smashbox ακολουθώντας το link.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΟΥ;

 

Μόλις μαζέψεις αρκετούς πόντους μπορείς να εξαργυρώσεις μοναδικά δώρα!
Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
1. είτε σε ένα καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Smashbox που συμμετέχει στο πρόγραμμα (χωρίς απαραίτητα να πρέπει να γίνει και κάποια αγορά)
2. είτε μαζί με κάποια αγορά σου από το www.smashbox.gr

ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

 

Η απόδοση των πόντων από online αγορές γίνονται μετά την τιμολόγηση, πληρωμή και επιβεβαίωση από το συνεργαζόμενο courier της πληρωμής (για παραγγελίες με αντικαταβολή). Για τις αγορές σε καταστήματα η απόδοση των πόντων από αγορές γίνεται άμεσα.

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΟΥ;

 

Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων οι πόντοι θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμό σου.

ΠΟΤΕ ΛΗΓΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ;

 

Οι πόντοι κάθε λογαριασμού λήγουν στο τέλος κάθε κύκλου αν δεν έχουν εξαργυρωθεί. Οι πόντοι για τον τρέχοντα κύκλο προνομίων ισχύουν από 01/11/2020 έως 31/10/2021.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ή Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ

 

H Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μονομερώς να αναστείλει ή και να διακόψει οποτεδήποτε το Πρόγραμμα Πιστότητας, για όσο διάστημα κρίνει αναγκαίο, και οι συμμετέχοντες δεν διατηρούν καμία αξίωση εναντίον της σε μια τέτοια περίπτωση.

ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΜΕΛΟΣ ΠΩΣ ΑΚΥΡΩΝΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ;

 

Οι συμμετέχοντες θα έχουν δικαίωμα να προβούν οποτεδήποτε και χωρίς επιβάρυνση στην επιβεβαίωση, τροποποίηση ή διαγραφή των στοιχείων τους, τα οποία τηρούνται σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά 210 6595750 ή με email customerservice@gr.smashbox.com

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΩ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

 

Μπορείς να ανανεώσεις τις προσωπικές σου πληροφορίες σε ένα καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Smashbox που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είτε στέλνοντας email στο customerservice@gr.smashbox.com .

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕAΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑ Ή ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ

 

Εάν έχεις απορίες για το εάν μία αγορά ή άλλη δραστηριότητα εφαρμόστηκε σωστά στο λογαριασμό σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Smashbox Online στο 210 6595750 ή μέσω email στο customerservice@gr.smashbox.com .

Στο email πρέπει να διευκρινίσεις το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με το λογαριασμό σου στο πρόγραμμα, την ημερομηνία της αγοράς και το ζήτημα που αντιμετωπίζεις. Η επικοινωνία πρέπει να αποσταλεί εντός (30) ημερών από την ημερομηνία πραγματοποίησης της σχετικής αγοράς ή δραστηριότητας του προγράμματος.

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ;

 

Μπορείς να αλλάξεις τον κωδικό εισόδου στο λογαριασμό σου, ακολουθώντας την επιλογή "ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ" που θα βρεις στη σελίδα εισόδου.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ SMASHCLUB ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ;

 

Τα προϊόντα που διατίθενται μέσω του Προγράμματος Πιστότητας είναι αποκλειστικά για προσωπική χρήση. Δεν μπορείτε να πουλάτε ή να μεταπωλείτε κανένα από τα προϊόντα, που λαμβάνετε από την Εταιρεία.

ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ SMASHCLUB ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ;

 

Τα προϊόντα που διατίθενται ως δώρα κατά τη διάρκεια του κύκλου, ενδέχεται να αλλάζουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ EMAIL;

 

Μπορείς να αλλάξεις τις επιλογές σου σχετικά με την επικοινωνία που δέχεσαι μέσω email από το σχετικό σύνδεσμο στο κάτω μέρος κάθε επικοινωνίας email που λαμβάνεις, από το προφίλ του λογαριασμού σου ή στέλνοντας email στο customerservice@gr.smashbox.com.